Detaljni plan o tome kako bi u budućnosti mogao da izgleda Aerodrom "Novi Sad - Čenej" nalazi se pred građanima na javnom uvidu, a urbanisti su predvideli značajne izmene koje bi trebalo da doprinesu razvoju avio-sabraćaja u Vojvodini.
70tih godina dok je Vojvodina bila automna pokrajina počelo je sa prikupljanejm sredstava za izgradnju aerodroma na Čeneju ali se stalo ne znam zbog čega i novac je posle desetak godina vraćen preduzećima koja su ga dala. Sećam se da smo delili neki vanredni višak.
Treba on Novom Sadu i Vojvodini pogotovo onima sa severa. Ako ćše biti komercijalni sredstva če se lako prikupiti. Jedino zbog ekonomske krize koja je verovatno na pomolu Vovjodina opet može da izvisi ne samo od aerodroma već i od Fruškogorskog koridora. Možda samo završe auto but Beograd - Zrenjanin - Novi sad i eventualno krenu sa izgradnjom pruge do Subotice ali znajući kako smo mi uvek zadnji svašta se može desiti.
U stara dobra vremena cela škola je išla na Aero mitinge u Čelarevo.Pored su se nalazili i ostaci američkih bombardera,i nemačkih iz rata.E onda je neko rekao da Srbija iz tri dela će biti cela i sad nema mišta.Boz u Novom Sadu sijalice traži iz Beograda.
Uporno se piše o Surčinu, premda je jasno da neće biti istih linija kao na Čeneju ! Dakle, ta dva aerodroma neće biti konkurencija jedan drugom. Manite se Surčina.
Biće letovi za druge različite gradove, a putnici idu na adrodrom radi neke linije koja im odgovara, a ne radi aerodroma. Tako će neki iz Beograda dolaziti u Čenej radi leta za njihovu destinaciju ili nekog turističkog čarter leta za Tursku ili Španiju.
Simtomatično je da će istovremeno da se grade aerodromi u Trebinju i aerodrom u Čeneju ?!? Izgradnju oba aerodroma finansiraćemo mi. I njihov i naš. Jedina svrha tih aerodroma je da 100 jarana mogu časkom do zav'čaja.
Ne treba nam. Ne smeta mi vožnja 45min do Surčina, bolje napravite voz da se na isti stigne za 20min.
Na sav urbicid i zločin protiv naroda u NS trebaju nam još avioni u niskom letu. Čak i ovi što sleću na Surčin se nekada čuju ovde.
Hoće se zvati aerodrom Mile Dodik ili aerodrom Krajina?
Kada se usvoji ovaj PDR, možda posle neke dorade, aerodrom NS u Čeneju će preći u vlasništvo "Aerodroma Srbije" koji će raditi projektovanje i izgradnju u okviru investicionog ciklusa "Srbija 2025".
Inače, tamo već postoji travnata pista od 1.000m, a pored nje će biti nova betonsko ili asvaltna pista od 1.700m, koja će omogućiti korišćenje aviona do 100 putnika.
Ako se ne varam, Surčin je u Sremu, znači geografski u Vojvodini. Ako stanujete u Karlovcima koliko vam je vremena potrebno da stignete do Surčina a koliko do Čeneja. Brže ćete stići do Čeneja. Koliko ćete vremena uštedeti? Sada računajte vreme od Limana IV. Kao što reče "Pilot", Čenej treba da bude mali dobro uredjeni sportski aerodrom.
Samo da dodam, imate par kilomera od Ceneja redovnu privatno avionsku pistu od tvrdog materijala, udjete u Backi Jarak pa druga ulica desno i skroz do kraja ! Privatnik moze i hoce sebi da sagradi a srbistan ne-da i nece, bitno je da u seoskom trebinju grade aerodrom od ovdasnjih novaca
Nisu ušli u Skupštinu grada, ali su bili u pravu. Leteće se sa Čeneja širom Evrope... sledeći put, ako ih bude - svibza Sasvim drugu priču. Još ako bude i Gradska bolnica...
U članku se pominje "realniji plan", ali nema dva plana, već samo jedan "Plan detaljne regulacije" po kojem će morati da se gradi kompeks aerldroma. Kada se on usvoji to će biti zakon.
Na Čeneju, naravno, neće biti letova za iste destinacije iliti gradove kao sa Surčina, pa neće ni biti konkurencije izmedju ta dva aerodroma. A, kada se završi "brza pruga" BG-NS-SU i Fruškogorski koridor, aerodrom u Čeneju će biti lako dostupan iz Beograda, Srema, Mačve, . .i skoro svih gradova Vojvodine. Na udaljenosti od samo 100km živi preko 3 Miliona stanovnika koji će za oko sat vremena moći da dodju do Čeneja.
NS-a do sadašnjeg aerodroma ima cca cca 50-ak minuta automobilom.
Minhen i Frankfurt imaju aerodrome koji prema broju putnika spadaju među prvih šest ili sedam u Evropi i nalaze se na cca 45 minuta vozim od grada.
Nije li pametnije bilo iskoristiti momenat gradnje pruge i ispružiti kolosek ka aerodromu? Oslu je najbliži aerodrom (Gardemuen) na cca 50 minuta vožnje, Mos - ne radi trenutno - je na sat i 10 minuta vožnje autom, a treći najudaljeniji je sat i po.
U Beču je, takođe udaljen cca 45 ili 50 min vožnje kolima.
Taj aerodrom će, poput onog u Osijeku, zvrljati prazan i služiće za uhlebljavanje stranačkih vojnika baš kao sada "Tesla".
Mnogo pametnije i svrsishodnije je napraviti prugu i drumske linije, ako ima potrebe. Danas ne postoji redovna bus linija do aerodroma.
Ovome će se radovati zadrti autonomaši koji su priglupi da skapiraju da je Surčin u Pokrajini i botovski uhljebi koji će ići tamo na posao da bi pisali komentari i ždrali sendviče.
Aerodrom Nikola Tesla je bliži nama iz Novog Sada nego mnogim Beograđanima. Niti ima ekonomskog niti bilo kakvog drugog rezona da počnu da nam grme avioni nad stanovima. U većini evropskih metropola su veliki aerodromi stotinak kilometara od centra grada, a mi to već imamo.
Bolje bi bilo da novinari upitaju nadležne kada će početi građevinski radovi i koliko će trajati. Ovaj aerodrom je neophodniji od svih drugih koji se planiraju i grade širom države.
Sta se planira, nista bitno, ovaj aetodrom ce raditi samo one mrvice i otpadne poslove koje u bgd nece neko da radi ! Isto kso i pokrainska vlada, ima posao da deli novce podobnim partijasima, da nesto samostalno odlucuje to sigurno ne. Tako ce biti ovde, nice nekih letova ka napolje ali cete su sleteti npr jedno 50-80km od Pariza,pa ce vam trebati preko 100e do destinacije nlu gradu, to sto ustedite na jeftinoj karti,izgubicete tamo na skupom taxi prevozu. NS treba da se ugleda na grad Temisvar ili Szegedin, dodu isterati napolje,oduzeti mu sve sto je sagradio,najuriti sve crnogorske krimose, pogasiti sve maks bet kladionice,rulet gaju i poceti nekako ziveti bez tog jarma !!!
S obzirom na hronične probleme sa poslovanjem Beogradskog aerodroma, nema šanse da će se dozvoliti izgradnja još jednog komercijalnog aerodroma na sat vremena vožnje od Tesle.
Do Surcina se stize za manje od sat vremena a sad sto ne postoji organizovan prevoz pa su cene velike, to je druga prica.Cenej bi trebalo bi da ostane mali sportski aetodrom , lepo uredjen kao sto je i zamislheno od pocetka.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO Šta se planira sa novosadskim aerodromom: Međunarodni saobraćaj, nova pista i - salaši
Autor: Zoran Strika - strika@021.rs
Novi Sad
•02.11.2020.
•14:09 > 10:30
Komentari 29
RVojvodina
Ns 49
Treba on Novom Sadu i Vojvodini pogotovo onima sa severa. Ako ćše biti komercijalni sredstva če se lako prikupiti. Jedino zbog ekonomske krize koja je verovatno na pomolu Vovjodina opet može da izvisi ne samo od aerodroma već i od Fruškogorskog koridora. Možda samo završe auto but Beograd - Zrenjanin - Novi sad i eventualno krenu sa izgradnjom pruge do Subotice ali znajući kako smo mi uvek zadnji svašta se može desiti.
Dragan
Душан
Dragan
Biće letovi za druge različite gradove, a putnici idu na adrodrom radi neke linije koja im odgovara, a ne radi aerodroma. Tako će neki iz Beograda dolaziti u Čenej radi leta za njihovu destinaciju ili nekog turističkog čarter leta za Tursku ili Španiju.
Rvosha
oklen city
Toma
Na sav urbicid i zločin protiv naroda u NS trebaju nam još avioni u niskom letu. Čak i ovi što sleću na Surčin se nekada čuju ovde.
Hoće se zvati aerodrom Mile Dodik ili aerodrom Krajina?
Dragan
Inače, tamo već postoji travnata pista od 1.000m, a pored nje će biti nova betonsko ili asvaltna pista od 1.700m, koja će omogućiti korišćenje aviona do 100 putnika.
Surčinac
Banderaš
Dejan
Stanoje
Sasvim druga priča
Dragan
Na Čeneju, naravno, neće biti letova za iste destinacije iliti gradove kao sa Surčina, pa neće ni biti konkurencije izmedju ta dva aerodroma. A, kada se završi "brza pruga" BG-NS-SU i Fruškogorski koridor, aerodrom u Čeneju će biti lako dostupan iz Beograda, Srema, Mačve, . .i skoro svih gradova Vojvodine. Na udaljenosti od samo 100km živi preko 3 Miliona stanovnika koji će za oko sat vremena moći da dodju do Čeneja.
Sabahudin
C
Sram
EvoOvako
Гига Моравац
EvoOvako
Minhen i Frankfurt imaju aerodrome koji prema broju putnika spadaju među prvih šest ili sedam u Evropi i nalaze se na cca 45 minuta vozim od grada.
Nije li pametnije bilo iskoristiti momenat gradnje pruge i ispružiti kolosek ka aerodromu? Oslu je najbliži aerodrom (Gardemuen) na cca 50 minuta vožnje, Mos - ne radi trenutno - je na sat i 10 minuta vožnje autom, a treći najudaljeniji je sat i po.
U Beču je, takođe udaljen cca 45 ili 50 min vožnje kolima.
Taj aerodrom će, poput onog u Osijeku, zvrljati prazan i služiće za uhlebljavanje stranačkih vojnika baš kao sada "Tesla".
Mnogo pametnije i svrsishodnije je napraviti prugu i drumske linije, ako ima potrebe. Danas ne postoji redovna bus linija do aerodroma.
Ovome će se radovati zadrti autonomaši koji su priglupi da skapiraju da je Surčin u Pokrajini i botovski uhljebi koji će ići tamo na posao da bi pisali komentari i ždrali sendviče.
NS
MP
Dejan
Nenad
pilot babo
2021 godina ???
zanimljivo
el ce se uvece paliti fenjeri umesto reflektora ?
Pilot
Paralela
tom
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H